Vrydag 19 augustus 2016, naar St. Lucia

20 augustus 2016 - St Lucia, Zuid-Afrika

We verlaten deze prachtige lokatie alweer en vertrekken nog zuidelijker richting de kust. Het is maar ruim een uurtje rijden naar st. Lucia. Dit plaatsje is bekend om het meer met krokodillen en nijlpaarden, het schijnt dat deze ' s avonds door het dorp wandelen. Nijlpaarden blijven overdag meestal in het water maar komen er ' s avonds uit om eten te zoeken. Het dorp ziet er toeristisch maar gezellig uit. We boeken bij een toeristenbureau een boottocht op het st. Lucia meer voor morgen. Omdat ons appartement nog niet schoon is als we aankomen rijden we naar de rand van het dorp en lunchen met  uitzicht op water en we spotten de eerste nijlpaarden.  Ons appartement ziet er keurig uit en dat uitzicht bij het zwembad op isimangaliso wetlands park maakt deze lokatie weer tot een genot om even tot rust te komen. Er als je dan lekker op je ligbedje ligt wandelt er gewoon een blaue monkey langs het zwembad. Ik vind Afrika met al die dieren zoo leuk ! We eten een pizza in het dorp en wie weet misschien zien we wel hippo s vanavond bij het zwembad.