4 juli 2015 laatste dag barcelona aquapark fantasia

4 juli 2015 - El Prat de Llobregat, Spanje

Alweer de laatste dag in Barcelona. Omdat wij niet weer een dag de stad in willen wordt besloten een dagje naar een waterpark te gaan. Met een gratis bus worden we van het centrum van Barcelona bij het waterpark gebracht. Iedereen die ons een beetje kent weet dat wij en vooral de jongens aquaparken leuk vinden. Deze was inderdaad ook prima. Super veel glijbanen de ene nog sneller dan de andere. Tussendoor kunnen Guus en ik heerlijk relaxen op ligbedjes met uitzicht op zee alvast een klein voorproefje voor morgen.  Verder zijn er drie zwembaden waarvan 1 met mini golfjes, ja dat is waarschijnlijk leuk voor de kleine Spanjaarden maar bij mijn reusjes komen de golven tot aan hun knieen. Rond half zeven worden we in een half uurtje weer teruggebracht naar Barcelona. We halen pizza om de hoek en eten deze gezellig op op ons terras. Ik pak onze koffers weer in en tref voorbereidingen voor de cruise van morgen, we zijn allemaal heel benieuwd...