6 juli 2015 Eerste bestemming Mallorca

6 juli 2015 - Majorca, Spanje

Al vroeg meert de Allure aan op mallorca.We hebben ontbijt op bed besteld want om negen uur moeten we met de tranfer naar palma. Ik heb een segway tour geregeld iets wat we nog niet gedaan hebben. Bij aankomst blijkt dat we een uurtje moeten wachten dus bezoeken we het centrum en de catadraal . Als we terugkomen krijgen we een segway en een helm en na even oefenen gaan we op pad. Het is een aparte manier van rijden maar als je het doorhebt  super leuk om te doen. We rijden langs de boulevard en het strand en terug over de muur die vroeger de stad omheining was. We rijden door de smalle straatjes van palma en langs kerken en de catadraal, echt een leuke ervaring. Terug op de boot relaxen we heerlijk bij het zwembad tot we vertrekken. We zien mallorca langzaam achter ons verdwijnen onze volgende bestemming marselle tegemoet. Het windje aan boord is heerlijk. Wel is het druk aan boord ik denk doordat het zomer is. S avonds gaan we op de carrousel, ja een heuze draaimolen  en wandelen door central park. Guus en damian gaan naar een comedyshow en mitchell en ik zien nogmaals de oceania show en shoppen wat. Er is echt super veel te doen, ongrlovelijk.