7 juli 2015 dag 3 marseille

7 juli 2015 - Marseille, Frankrijk

Vandaag moet een rustig dagje worden. We besluiten niet van boord te gaan marseille komen we vast nog wel een keertje. We beginnen met uitslapen maar om negen uur ben ik wakker. Ik haal koffie en regel toch maar internet, kost wel weer wat maar ik vind het leuk iedereen op de hoogte te houden. Na de brunch want het is inmiddels al bijna middag relaxen we een paar uur bij het zwembad. Damian wil graag op de klimmuur dus als die open is gaan we heen. We moeten even een poosje wachten tot hij aan de beurt is maar hij klimt dan gemakkelijk naar boven. Knap hoor. Ondertussen kijken wij naar een show voor de crown en angor gasten van de royal carrebean. Damian en ik willen nog een keer met de zipline en we gaan weer terug naar onze staterooms. Na het eten genieten we van de orginele musical van mama mia. Hij was super leuk met hilarische momentjes. Toch nog een drukke dag maar ik denk dat het niet mogelijk is echt te rusten op zo' n enorm cruiseschip.

1. Donna:
    8 juli 2015
    Wauw....wat is er veel te doen op zo'n boot! Leuk om dit allemaal te mogen meelezen wat jullie doen, geniet er maar van!