2 augustus 2012 strand, relaxen en pattaya

2 augustus 2012 - Jomtien, Thailand

Ook hier alweer onze laatste dag, echt voorbij gevlogen. Heerlijk op het strand gezeten met een parasolletje en bekijken hoeveel kooplui hier wel niet langskomen. Even een opsomming van wat je vanuit je luie stoel kunt kopen:ijs,thaisegerechten,kleding,speelgoed,fruit,souvenirs,                                            suikerspin,brillen,massages en zelfs manicure/pedicure waar Damian en ik allebei gebruik van hebben gemaakt. Aan het eind van de middag nog met de bathbus naar Pattaya gereden en rondgekeken. De jongens gingen op de terugweg achterop staan dat was een leuke ervaring. Voor ons veel te druk en van de dames van plezier waar dit gedeelte zo berucht om is was nog niet veel te merken. Verder hebben Jomtien en Pattaya veel weg van andere zuideuropese badplaatsen en vonden wij het niet heel bijzonder. Morgenochtend vroeg vertrekken we naar Koh Chang.Hopelijk maakt dit de verwachingen waar, hier hebben we in iedergeval prima relaxed in een prachtig penthouse met eigen zwembad.