3 augustus 2012 naar koh chang

3 augustus 2012 - Koh Chang, Thailand

Vandaag zijn we om 8.30 uur opgehaald voor onze rit naar Koh chang. Het is  een reis die uiteindelijk bijna 7 uur zal duren. Onderweg krijgen we een aardige indruk van de omgeving. De wegen zijn prima en onderweg stoppen we een paar keer. De eerste keer is er voor mij een prima wc maar later alleen eentje met een gat in de grond. Die zie je hier veel.  Voor de mannen is dit prima maar ik schijn alleen maar over mijn eigen voeten te kunnen plassen! Gelukkig staat er wel elke x een bak water waar ik me mee kan afspoelen. Bij de ferry aangekomen moeten we helaas een uur wachten er zijn teveel auto's voor ons. Na een klein half uur op de ferry komen we aan op het eiland Koh Chang,eindelijk. Toch gaat het mis. Het eiland heeft flinke hellingen en onze buschauffeur nekt de koppeling waardoor we en half uur vertraging oplopen. Verder gaat de reis voorspoedig. We zouden een 2 kamer appartement krijgen maar we krijgen voor de eerste nacht twee aparte, een pal aan het strand de ander iets hoger gelegen. We zwemmen in het leuke zwembad en bezoeken bang bao village,een superleuk vissersplaatsje met leuke tentjes en restaurantjes. We eten in een heerlijk restaurant echt super de moeite waard, hier komen we terug. Nog even shoppen lekker slapen in een fenomenaal aangeklede bungalow. Het ziet er prachtig uit met houten bedden en tafels. Helaas stoot ik me meerdere malen aan de scherpe hoeken wat flinke blauwe plekken oplevert.  Het zuiden van Koh Chang waar wij zitten is iddylisch en waanzinnig, dit belooft veel goeds.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade