31 juli 2012 Naar jomtien beach

31 juli 2012 - Jomtien, Thailand

Na het ontbijt om even voor tien vertrekken we naar onze volgende bestemming,Jomtien beach. Het is een reis van 2 uur. Onderweg kijken we een beetje uit het raam maar heel bijzonder is het niet echt. Wel komen we ook hier een ikea tegen,die zie je dus echt overal. Halverwege schrikken we want we worden geraakt door een stuk balk. Er zit een ster in de voorruit en een deuk in het dak. Rond12.00 uur checken we in en krijgen een upgrade naar een penthouse met eigen zwembad, niet verkeerd natuurlijk. Het ziet er allemaal nieuw en netjes uit hier houden we het wel een paar dagen uit. Het uitzicht is mooi en vooral Mitchell is het zwembad niet uit te krijgen. Damian begint aan een boek en wij doen wat boodschappen aan het eind van de straat. We besluiten met z'n allen een stukje over het strand te lopen en ergens wat te eten. Voor Mitchell wordt het pizza voor Damian patat met worst en wij wagen ons aan thais. Hopelijk dat onze magen het houden want echt groente hebben we al een poos niet meer gehad en zullen dat waarschijnlijk ook nog niet krijgen. Het eten is lekker. Het strand is dichtbij en gelig van kleur. Er zijn wat zwemgedeeltes afgezet maar veel mensen zijn er niet in zee. De jongens rommelen wat met zand en zee en willen dan weer terug om in ons eigen zwembad te zwemmen.We facetimen nog even met de buurtjes. Altijd fijn om te horen dat het met je huisdier prima gaat. Het appartement is geweldig maar aan de omgeving moet ik wel even wennen al is het uitzicht prachtig.

1. Eric, Marina, Marco & Ricardo:
    31 juli 2012
    Gelukkig is het allemaal nog goed gekomen onderweg. Het penthouse ziet er strak uit. Van de omgeving krijgen we vast nog wel wat te zien. Lekker van genieten!
    Groetjes van ons 4.