30-4-2015 Op weg naar cameron highlands

30 april 2015 - Cameron Highlands, Maleisië

Vandaag kunnen we een beetje uitslapen. Wekkertje gezet om 9uur en lekker relaxed ontbijten. Dit is onze laatste ochtend in de jungle nog even genieten van de geluiden die het oerwoud te bieden heeft. Om 11.30 uur checken we uit want om 12 uur wordt onze auto aan de overkant van de rivier afgeleverd. Op tijd komen we daar aan en we worden meteen aangesproken dat onze auto pech heeft. Oeps dat wordt afwachten dus. Het duurt een klein uurtje en dan komt onze auto een mooie toyota avis toch aanrijden met een nieuwe accu dat bleek het probleem. Gelukkig bij hem gebeurd en niet bij ons. We checken ergens in de schaduw beschadegingen en gaan op pad. Langs slingerige bochten en prachtige natuur en bizons, geiten, koeien , kippen en een aap die onderweg over de weg heen wandelen komen we na uur of vijf rijden bij onze nieuwe bestemming de cameron highlands. Dit gebied is een stuk koeler maar is bekend on de uitgestrekte theevelden. We eten heerlijk thais vanavond en we overnachten in een prachtig engels uitziend hotel genaamd strawberry park.