27 juli 2012 Snake farm en Lumphini park

27 juli 2012 - Bangkok, Thailand

Vandaag redelijk op tijd opgestaan. We waren nog wel moe door het tijdverschil maar na een goed ontbijt heerlijk het zwembad ingedoken. Rond de middag naar de weg gelopen en daar een taxi aangehouden. Er rijden er echt tientallen dus niet moeilijk om vervolgens een mooie roze te bemachtigen. We zijn naar de snakefarm gereden en daar allerlei slangen bekeken en Damian heeft er 1 heel stoer om zijn nek. De meeste waren giftig want hier werden anti giffen gemaakt. Een medewerker wordt zelfs gebeten! Daarna lopend naar het lumpinipark gegaan. Bijzonder dat je soms lopend sneller bent dan met de taxi want we halen lopend de auto's in door de file. Wel uitkijken met oversteken trouwens alles rijdt links en rijdt gewoon door. Het lumphinipark is het central park van bangkok. Veel thai komen hier joggen en doen een work out op de apparaten in het park. Wij gingen met de waterfietsen het meer rond en bewonderen de enorme beesten in het water en langs de kant. Het waren waarschijnlijk varanen of superhagedissen en 1 at er zelfs een schildpad .Vervolgens heel spectaculair met 50 km per tuktuk naar het hotel gesjeest en weer het zwembad in gedoken. Na wat boodschappen in het hotel gegeten en lekker aan de borrel. De eerste dag gelijk intens genoten met veel vriendelijke mensen. Ben benieuwd wat morgen ons zal brengen.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Eric, Marina, Marco & Ricardo:
    27 juli 2012
    Je schrijft het allemaal leuk op. We kunnen zo prima meegenieten met jullie belevenissen. Ben ook benieuwd wat morgen jullie zal brengen. Is het te doen die temperaturen daar? Groetjes van ons 4.