26 juli 2012 Reis onderweg en aankomst hotel pantip court serviced residence

26 juli 2012 - Bangkok, Thailand

Onze autorit naar dusseldorf was goed verlopen. Een kleine 15 minuten vertraging door file maar om 18.45 uur waren we er dan toch. Makkelijk onze auto geparkeerd en hup naar het vliegveld. Erg mooi en overzichtelijk en na wat gedronken te hebben en een spelletje kaarten konden we aan boord. Het was dus een nachtvlucht en deze viel bij Damian niet zo best. Hij slaapt slecht in het vliegtuig en was misselijk. Op Dubai (een enorm vliegveld) moesten we wachten voor 3.50 uur en daar hebben we wat gezeten en geslapen, Damian was op . De reis in het vliegtuig met emirates was goed verzorgd. Ik vond de 2e vlucht echter beter dan de eerste. Aangekomen op Bangkok een half uur bij de douane gestaan en hup geld gepind en kofffers gehaald. Onze chauffeur stond te wachten en om half 10 waren we in ons hotel met enorme kamers! Een huiskamer met 2 slaapkamers met grote bedden op de 9e etage. Prachtig uitzicht over Bangkok vanaf ons balkon. Morgen maar eens de buurt verkennen en de foto's volgen.