25-4-2015 Aankomst in Kuala Lumpur

25 april 2015 - Kuala Lumpur, Maleisië

Onze tweede vlucht vertrekt om 3.50 uur in de ochtend. We hebben wat gehangen op de stoelen op Dubai airport maar willen graag het vliegtuig in om even lekker te slapen. We hebben weer 4 stoelen naast elkaar alleen nu krijg ik toch de indruk dat er minder ruimte is dan de vorige keer. Damian is natuurlijk ook weer een stukje langer. Guus vindt een ander plaatsje naast ons en de jongens en ik delen vier stoelen. Deze nachtvluchten maken Damian vaak luchtziek en ook nu voelt hij zich niet echt lekker. Dit komt ook omdat slapen lastig gaat. Gelukkig houdt hij de witte chocolade cream en de broodjes binnen. We slapen allemaal een beetje. Op kuala lumpur proberen we te pinnen maar het wordt steeds geweigerd, gelukkig na immigtation vinden we nog een bank die ons wel wat gunt. We vinden snel de chauffeur en worden in een busje naar ons hotel gebracht. De regen komt echt met bakken uit de lucht echt een tropische bui dat je echt geen hand voor ogen ziet. Ik ga er maar van uit dat ze gewend zijn om hier in te rijden en binnen een uur zijn we in het apart hotel ambassador suites lanson place. We hebben een leuk groot appartement en zullen hier 3 nachtjes slapen. We doen nog wat boodschappen bij een supermarkt om de hoek en pinnen voor de zekerheid nog wat extra. Het schijnt dat de maleisiers aan het eind van de maand al hun salaris opnemen en dan kan het pinapparaat wel eens leeg zijn. Dat wil ik graag voorkomen. We eten lekker in het restaurant in het hotel bij de waterfontijntjes met leuk oranje water en chillen nog lekker wat na in het appartement.