24-4-2015 Op weg via Dubai naar Maleisië

25 april 2015 - Dubai, Verenigde Arabische Emiraten

Het is zover. We gaan een nieuw avontuur in Maleisië tegemoet. Rond kwart over 12 in de middag vertrekken we richting schiphol. We parkeren onze auto bij parkfly en worden vrijwel meteen naar schiphol gebracht. Onderweg maken we een vreselijk ongeluk mee. Een kleine auto wordt vol geraakt door een grote bestelbus en de voorkant ligt helemaal in elkaar . We vrezen het allerergste. Na de check in op schiphol gaan we meteen naar de gate. We vliegen met de A380 en hij schijnt helemaal vol te zitten. Het boarden verloopt voorspoedig en afgezien van het feit dat het ruim twee uur duurt voordat al onze tv schermpjes werken hebben we een prima vlucht naar Dubai waar we rond middennacht plaatselijke tijd landen.

1. Ina:
    25 april 2015
    Wat een heerlijk vooruitzicht! Heel veel plezier en kijk uit naar jullie verhalen!
  2. Inge:
    hoi lieverds..de mis en de crematie plechtigheid waren heel
    mooi gisteren en jullie waren er ook bij in onze gedachten.
    Ga maar proberen lekker van jullie welverdiende vakantie te genieten..dat wenste tante Bep!En ze is nu veilig. Met snuf gaat het ook goed. veel liefs van Ingexxx