22 juli Van Zion back to Las Vegas

22 juli 2014 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

Onze geweldige rondrit zit er bijna op. Vanmorgen na een ontbijtje bij wildcat willies (eindelijk weer eens eieren voor Guus en heel veel french toast voor Damian) tuffen we terug door de woestijn, terug naar Las Vegas. Na een paar uurtjes zien we deze bijzondere, hectische, niet slapende stad in de sinderende hitte liggen. Na Death Valley met zijn 50 graden is het hier in de zomer maar een paar graden lager dus bloedheet. Maar niet getreurd onze airco werkt prima en in de hotels en winkels ook en daar moeten we eerst zijn. We gaan eerst naar premium outlet mall north. Dit is een soort bataviastad in het groot. Ik had gehoopt dat alles overdekt zou zijn maar het zijn winkels op zich. Hoewel ik totaal niet van de merkkleding en schoenen ben kan ik die coverse voor een paar tientjes niet weestaan en kopen we voor Damian een paar puma's.Met 5 paar sneakers vertrekken we naar ons hotel South point vertrekken, op 15minuten van de strip. Wat een contrast met het hotel van gisteren in Zion zeg. Daar waren zo'n 20 kamers ik schat hier zo'n 1500 maar ik heb eigenlijk geen idee. De jongens kijken hun ogen uit. We lopen lettelijk tussen de honderden gokmachines en gokspeeltafels door voordat we bij de lift aankomen die leidt naar onze kamer op de 16e verdieping. Niet eens zo hoog, de verdiepingen gaan tot 25. We hebben een mooi uitzicht op het zwembad beneden en de natuur rondom Vegas. Het zwembad lonkt en we genieten ervan ook al is het water warm. De mannen mogen kiezen waar we eten en ze willen weer naar johnny rockets want daar zijn de lekkerste schakes. Als het donker is moeten we echt nog even naar de strip want daar zijn we in het begin maar heel even geweest. We parkeren bij New York, New York, overal gratis, please come and gamble. we zien mandala bay,  New york met zijn enorme rollercoaster, en vrijheidsbeeld, Paris met de eiffeltoren, Bellagio met het waterspectacle, waarvan we er eentje zien.We komen en niet aan toe om de andere hotels goed te zien, misschien morgenavond nog, anders kom ik gewoon een  keertje terug, hihi.

1. Maria:
    23 juli 2014
    Hallo allemaal, jullie hebben het super getroffen.
    Jullie hebben veel gedaan, en genoten.
    Super mooie foto 's

Ja joh, als je nog een keer gaat, ga ik mee hahaha
    Goede reis terug.
    Want ik zit hier met kippenvel.
    Van de hitte, groetjes Rob en Maria
  2. Donna:
    23 juli 2014
    Wat een ongeloofelijke reis dit zeg! Super mooi om te lezen wat jullie allemaal hebben gedaan en gezien. Echt geweldig!

Goeie terugreis allemaal.

Groetjes Donna