23 juli Last day in LAS VEGAS

23 juli 2014 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

We zijn vast heel moe van gisteren want we worden pas om 9.30 uur wakker. Relaxed zetten we koffie en genieten van onze laatste ochtend in Vegas. We doen wat laatste inkopen en verkennen nog even verder het hotel. Het is echt huge, met een bioscoop, een bingo zaal, een bowling, restaurants, een arena en de gokhallen, een spa en het zwembad. Omdat we zelf niet willen gokken en de jongens dit niet mogen gaan we wat spellen spelen in de arcade just for kids, die vinden dit leuk. We winnen snoepen sleutelhangers. Nog 1 keer chillen we in het zwembad en het bubbelbad en gaan dan toch nog een keer naar de strip. Ik weet niet wanneer de volgende keer is wanner we weer komen en Damian wil nog graag een pet of hoed van Vegas. We parkeren onze auto nu Bellagio. We zien nog 1 keer de watershow en Damian vindt een leuke pet. Na ruim 3 weken, 4475 km, 5 nationale parken, 1 indianen reservaat, 3 wereldsteden, 1 kustweg, 1 vergeten laken, 1 vermiste telefoon, 1 lekke band en prachtig weer met temperaturen tussen de 23 en 50 graden is er nu een eind gekomen aan onze fantastische rondreis. Ik hoop dat jullie genoten hebben van mijn verhalen, ik heb iniedergeval een mooi naslagwerk. Morgen komen we weer jullie kant op en leuk dat jullie zijn meegereisd, liefs Petra

p

1. Ina:
    24 juli 2014
    Is het al weer voorbij? Wat gaat dat snel. We hebben in ieder geval genoten van jullie reisverhalen en prachtige foto's. Goeie reis!
  2. Maria:
    24 juli 2014
    Het was zeer leuk, jullie op deze manier te volgen.
    Lieverds goeie reis terug .
    Liefs Rob en Maria
  3. Inge:
    24 juli 2014
    Goede reis terug lieve familie..wij hebben ook erg genoten van jullie belevenissen en het was net of wij erbij waren..liefs voor jullie van Inge en mamxx
  4. Leanne Maalman:
    24 juli 2014
    Echt top om jullie te volgen.
    Veilige terugreis
    Liefs