21 juli Zion, de narrows en emerald pool

21 juli 2014 - Springdale, Utah, Verenigde Staten

Lekker rustig aangedaan vanmorgen, zoals beloofd. We zijn het park ingereden met de gratis schuttle bus helemaal tot de laatste stop. Daar zijn we door de narrows gaan wandelen. De narrows is een smalle rivier met glibberige stenen en slipperige klei. Hier loop je door het water tussen de grote hoge wanden van de canyon door. Wederom een prachtig gezicht en heel leuk om te doen. Halverwege de terugweg een ijsje gegeten en nog even langs de lower emerald pool. Hier zou normaal gesproken veel water naar beneden moeten denderen maar door de droogte weer een klein straaltje. Viel dus een klein beetje tegen maar een windhoos zorgde wel voor een plaatselijke regenbui, was wel grappig. Terug bij het motel boodschappen gedaan, lekker zwemmen  en weer heerlijk gegeten bij wildcat willies.

1. Wendy:
    23 juli 2014
    Lekker nog even een paar dagen rustig aan doen en genieten van alles! Wat een prachtige foto's hebben jullie gemaakt.
    Hoe laat komen jullie vrijdag thuis?
  2. Guus:
    23 juli 2014
    Ja het is een geweldige reis. Ik denk vrijdag middag rond 1400 uur als alles meezit, alles goedgegaan? Ik heb je niet meer kunnen appen nadat mijn telefoon weg was.
  3. Wendy:
    23 juli 2014
    Jahoor alles goed gegaan, het is niet zo warm als bij jullie maar we mogen niet klagen. Vandaag is het een dag van nationale rouw ivm de vliegtuigramp, erg indrukwekkend!!!
    Zo zie je maar dat je het leven moet vieren en er lekker van moet genieten. Nou dat doen jullie zeker :-)
    Wij gaan bijna ons opmaken voor de vakantie, nog anderhalve dag werken en dan even 3 weken niks, heerlijk!