20 juli paardrijden in red canyon en bryce canyon

20 juli 2014 - Bryce Canyon, Utah, Verenigde Staten

Vandaag ga IK het meest spannende doen wat ik hier gedaan heb, ik ga paardrijden! En waar kan je dit nu het beste doen dan in het wilde westen door de canyon, precies hier. Heel vroeg staan we alweer op . Ik ben best zenuwachtig.We worden met de paarden naar red canyon gebracht, daar stappen we op. Wauw dit is echt een gave ervaring. Samen met 8 anderen lopen we door de canyon. Hier en daar een afgrond langs en best wel door heuvelachtig gebied waardoor onze paarden soms best snel naar beneden gingen. Maar dit is echt de moeite waard om zo voor het eerst paard te rijden. Mijn paard heet Cedar, die van Guus heet Bean, die van Damian Appache en die van Mitchell heet Poncho. Na deze geweldige rit eten we weer de overheerlijke pies in het restaurant en gaan dan naar Bryce Canyon. Bryce is nu absoluut een van mijn favorieten. Die mooie formaties en oranje roze kleuren zijn echt super. We rijden door naar Zion waar we lekker lang bij het zwembad blijven. Hoewel we morgen nog wel het park in gaan zullen we het de komende dagen iets rustiger aandoen.

1. Maria:
    21 juli 2014
    Nou, jullie durfen wel veel zeg, weer een overwinning,super hoor. groetjes Rob en Maria
  2. Ina:
    21 juli 2014
    Wat een prachtige foto van jullie viertjes!