19 juli Page: lower antilope canyon

19 juli 2014 - Bryce Canyon, Utah, Verenigde Staten

Vanochtend wil ik op tijd opstaan. Als ik wakker word liggen mijn mannen nog heerlijk te slapen. Ik laat ze maar, we hebben een drukke vakantie een uurtje later zal niet veel uitmaken. Rond 9.00 uur vind ik het toch tijd worden en als we om 10.00 uur willen ontbijten is het ontbijt allang afgelopen, jammer. We laden de auto weer in en rijden naar de safeway, dan daar maar ontbijt halen en lekkere koffie bij de starbucks. Dan gaan we richting lower antilope canyon, wereldberoemd om de prachtige foto's die je er kunt maken. Deze canyon is gevormd door de enorme water vloed die er steeds weer doorheen spoelt. De laatste vloed was in februari. Het is maar een kwartiertje rijden maar we moeten een klein uurtje wachten voordat we met de groepje de canyon in kunnen. Wat we nu weer zien overtreft weer onze verwachtingen en het is gek maar met name de foto's erna geven allerlei mooie kleuren, oranje geel rose en blauw. De foto's gemaakt met de tablet zijn niet de beste maar voor een indruk toch een paar geplaatst. We rijden verder naar Bryce Canyon weer ruim 2.5 uur rijden. We hebben er al heel wat km opzitten hoeveel meld ik aan het eind van de trip. Aangekomen bij het hotel eten we heerlijk en vooral de pie is verrukkelijk, echt schrik niet als we thuis komen, we zijn tonnetje rond geworden. Dan lekker nog even in het zwembad en in het  bubbelbad. Nu vertoeven we heerlijk voor onze kamer, niet te heet en met een warm windje.

1. Maria:
    20 juli 2014
    Nou dat mag je wel zeggen, drukke vakantie.
    Jullie zien zoveel, maar dat begrijpen we wel.
    Het gaat snel genoeg.
    Mooie fotootjes, apart die kleur verschillen
    Erg warm hier bah
    Allemaal de groetjes , Rob en Maria .