16 juli Van Los Angeles naar Kingman (AZ)

16 juli 2014 - Kingman, Arizona, Verenigde Staten

We verlaten Los Angeles.Ik heb genoten van Hollywood. Ik heb echt de sfeer geproeft dat dit de plaats is waar je het kunt "maken" .We gaan nog 1keer naar hollywood boulevard om souvenirs te scoren. Dan gaan we richting Kingman. Onderweg zoek ik mijn telefoon, nee he, weg, foetsie, zoek, vergeten? We stoppen en bellen het hotel, ze zoeken maar vinden niks. Zullen we teruggaan en zelf nog eens zoeken? Nee we gaan toch maar verder wie weet vinden we hem nogTijdens het bellen vindt Guus nog 20 dollar,. Er was mij verteld dat dit een saaie route was. Ik vind dat erg meevallen het ziet er onderweg regelmatig uit als de bijgeplaatste foto, ik geniet ook van deze rit en hou nog een race met een vrachtwagen, ha je raad wel wie er wint! Aangekomen bij het hotel nog een kleine tegenvaller, het zwembad wordt gerenoveerd,jammer. We gaan wat eten bij denny, ik heb heerlijk steak met mashed potatoes en mais. Mijn telefoon heb ik helaas niet meer teruggevonden. Ik denk toch dat hij in het hotel tussen het bed en de matras is gegleden. Ik ben telefonisch dus niet meer bereikbaar, voor nood zijn de telefoons van Damian en Mitchell beschikbaar.

1. Leanne Maalman:
    17 juli 2014
    tjee wat doen jullie veel ! Prachtige verhalen en foto's. Mam weet nu ook hoe ze jullie verslagen moet bekijken en die geniet! Alles goed hier. krijgen een hittegolf dit weekend.
    heel veel liefs
    leanne
  2. Dennis:
    17 juli 2014
    Zeker vervelend. Even aangifte doen en in Nederland een nieuwe kopen. Zie je meteen hoe een politie bureau er van binnen uitziet.
    Dan vergeten en doorgaan. Morgen grand canyon super!
  3. Maria:
    17 juli 2014
    Goh, dat is eventjes pech hebben, je moet inderdaad aangifte doen, dan krijg je het van de verzekering terug.
    Wij hebben het toen ook gehad, en kreeg het netjes terug.
    Dus vooruit kijken en verder genieten.
    Het is daar echt super en mooie foto 's.
    Groetjes Rob en Maria en pootje Speedy
  4. Guus:
    17 juli 2014
    Ik heb niet eens de bon meer en wat zal ik nog terugkrijgen voor een telefoon van 80 euries?
  5. Maria:
    17 juli 2014
    Dan krijg je het helaas niet.
    Ach joh, een nieuwe is ook weer leuk een nieuwe????
    Ga je toestel nog gewoon over, laat het anders blokkeren.
    Ik weet niet wat voor abonnement je heb.
    Maar blijf lekker genieten, daar kom je ook wel weer over heen.
    Helaas, pindakaas.
    Groetjes Mar