14 juli Los Angeles, walk of fame en holywood beverly hills tour

14 juli 2014 - Los Angeles, California, Verenigde Staten

Het reizen begint bij de mannen hun tol te eisen. Ze zijn niet echt uit bed te branden.Toch moet het want we gaan naar Los Angeles. Omdat we er maar 2 dagen zijn en we vandaag alle hollywood bezienswaardigheden willen zien, moeten we op tijd weg. We stoppen in santa barbara voor heerlijke koffie met wat lekkers bij starbucks. Die Amerikaanse koffie is water met een kleurtje en niet echt lekker. Als we in LA aankomen gaan we eerst naar het griffith park. Normaal gesproken een prima uitzicht op het hollywood sign maar het is heiig waardoor hij moeilijk te fotograferen is. We hebben er ook een prachtig uitzicht over LA.We proberen beverly hills te vinden maar als blijkt dat we verkeerd rijden gaan we toch maar eerst naar het hotel . Het hotel blijkt op een superlokatie te liggen , de walk of fame ligt precies de straat voor het hotel gescheiden door een prachtig winkelcentrum. Binnen een paar minuten staan we op de sterren , een gezellige drukte. Damian zoekt johnny depp en ik zoek Marilyn Monroe en Whitney Houston. Rond 1800 uur maken we een huizentour naar beverly hills, rodeo drive sunset blvrd en andere film en sterlokaties. Eerst gaan we nogmaals het hollywood sign bekijken, dit keer vanaf mulholand drive. Hoe hoger je huis ligt in LA hoe duurder, it's the location that counts. Great view, high price. We hebben een supergids en omdat hij weet wie waar woont is het absoluut leuk om er doorheen te rijden. Zo komen we oa. langs de huizen van george clooney, madonna, justin bieber, david beckem en ook langs het huis en balkon waarachter de kamer was waar michael jackson is overleden, het idee alleen al. Ook passeren we de enorme playboy mansion . Zelfs het benzinestation waar britney spears is aangehouden en het policestation waar ze vast heeft gezeten daar komen we langs. Ook rodeo drive, met de super de luxe winkels, hotels van en voor celebrities en lokaties van zangers, en stand up comedians zien we allemaal.  Onderweg zetten twee vrienden ruzie in scene welcome to Hollywood. We sluiten de dag af met volgens Damian en Mitchell de lekkerste hamburgers ooit, ik houd het bij een chickensandwich,  it's great to be in Hollywood!

1. Maria:
    15 juli 2014
    In LA super dat lijkt me wel wat.
    Met al die grootheden.
    En zelfs Mitchell zijn naam.super allemaal.
    Groetjes Maria en Rob
  2. Marina:
    15 juli 2014
    Zo jong en dan al je eigen ster op de Walk of Fame. LOL.
    Top hoor hoe je het allemaal verteld en de foto`s bevestigen je verhaal. Heerlijk om jullie te volgen.