11 juli 2015 Onze laatste dag op zee.

11 juli 2015

Vandaag zal onze laatste volle dag aan boord zijn dus wil ik van alle faciliteiten gebruik maken. We beginnen met ontbijt op bed om er even in te komen. Dan gaan we schaatsen, het is er nog lekker rustig. De jongens hebben  nog niet ontbeten dus als er een lange rij staat bij de windjammer gaan we naar ons vertrouwde park cafe. Veel hebben deze nog niet ontdekt denk ik want het is niet groot en er is toch nog plaats. Ik wil nog graag een donut en koffie  dus daar ook nog even langs voor we naar het dek gaan. Ik moet zeggen nu weet je echt wel dat iedereen aan boord is, bijna alle stoelen zijn bezet, en dat zijn er een heleboel. Er kunnen 6400 passagiers  aan boord en  volgens mij zijn er nu rond de 6000.We vinden nog twee ligstoelen  en alhoewel het behoorlijk waait is dat heerlijk met deze temperaturen, een laatste kans om nog een beetje bij te kleuren. We willen nog zoveel mogelijk zien en doen. We wandelen een rondje over het joggingpad rond het schip en kijken in het grote fitnesscentrum. Mitchell wil graag pizza dus hop naar sorrento en dan weer even naar park cafe voor een heerlijk pannini met kaas. Echt het is maar goed dat ik hier maar een week op zit je kunt echt 24 uur per dag eten. Er zitten vast wat kilootjes aan maar het is ook allemaal zo lekker.Nog 1 keer wil ik op de zip line , dan ben ik 11x geweest!  Dat is volgens mij meer dan gemiddeld. Op boardwalk halen we rond 6 uur nog een hot dog en dan wordt het tijd om mijn koffers even vol te gooien. Zo goed als alles is gedragen dus alles in een keer erin, hoppa, klaar. Dan is het tijd voor een heerlijke cocktail, een mooie afsluiter van de middag.We eten nog een keer in het bedieningsrestaurant en als allerlaatste afsluiter zien we de ice show. Het was een super gave cruise. Wel iets te veel passagiers dusik denk dat we de volgende cruise toch een kleiner schip kiezen. Nu kan dat ook niet anders  want dit was de grootste, 360 meter lang. Morgenochtend vroeg moeten we van boord na het ontbijt en zullen we in barcelona moeten vertoeven voordat we s avonds weer terugvliegen naar rotterdam.

1. Maria:
    11 juli 2015
    Hallo genieters, het was weer super..en blij dat jullie weer zoveel hebben genoten en gezien.
    We zien elkaar gauw, goede reis terug en tot gauw, groetjes Rob en Maria