07-05-2015 terug naar Kuala lumpur

7 mei 2015 - Kuala Lumpur International Airport, Maleisië

Vandaag is het tijd om afscheid te nemen van pangkor. Bij het ontbijt worden we nog vergezeld door vier hornhills wat een mooie vogels zijn het toch.Uitchecken gaat voorspoedig en guus haalt bij de busstop een roze busje op. Nog 1 keertje brengt deze ons naar de ferry. Het blijkt dat we retour tickets hadden maar die zijn natuurlijk niet te vindenDan maar nog een enkeltje kopen. Terug bij de auto staat deze er nog en we gaan op op pad. Het links rijden is guus de afgelopen week goed afgegaan alleen de richtingaanwijzer, die op de plaats zit van de ruitenwisser daar kon hij niet aan wennen maar verder scheurde hij maleisie door alsof we hier al jaren wonen. Onze gps werkt prima en brengt ons na ruim 4 uur bij ons leuke airport hotel. De jongens blijven hier als wij de auto terugbrengen. Ook dit verloopt zonder problemen .We wilen met de taxi terug maar ze willen ons niet meenemen voor dat kleine stukje anders moeten ze weer achter in de rij. Dus wachten we een half uurtje op de gratis schuttlebus. In het hotel zwemmen we nog even in het zwembad en eten in het restaurant. Voor mij de laatste keer heerlijke maleisische sateh. Dan komt er nu weer een eind aan deze reis. Morgenochtend om half elf vliegen we via Dubai weer terug naar amsterdam. Ik hoop dat iedereen die ons gevolgd heeft weer heeft genoten en wie weet tot een volgende keer. Wij hebben een prachtige reis gemaakt en maleisie is voor iedereen aan te raden een makkelijk te bereizen land met vriendelijke bevolking.

1. Ina:
    7 mei 2015
    We hebben zeker genoten van jullie verhalen. Veilige terugreis naar Nederland. Enneh: het gaat mooi weer worden!
  2. Leanne Maalman:
    7 mei 2015
    Echt weer beeldend beschreven!
    Fijn dat jullie genoten hebben.
    Kom veilig thuis.
    Liefs Leanne jop en moppie. Die logeert hier een paar dagen.