4 juli van Dusseldorf naar Las Vegas

4 juli 2014 - Henderson, Nevada, Verenigde Staten

Vanochtend na een goed ontbijt vertrokken naar het vliegveld. Na prima aanwijzingen hebben we P 26 zo gevonden. Hier parkeren we voor 3 weken onze auto en worden we snel naar de luchthaven gebracht. Alles verloopt prima en ook de vlucht vertrekt op tijd. We zitten achterin het vliegtuig. Het eten is bovenverwachting goed. Op Chicago airport eten we onze eerste Amerikaanse hamburgers en hot dogs er zullen er vast nog vele volgen. De vlucht naar Las Vegas verloopt ook prima. Het is voor ons al nacht dus de boys en ik slapen wat en omdat we apart zitten houdt Guus een praatje met een Amerikaan die zijn geld verdient met gokken in Las Vegas en met een jongen die een weekendje naar Vegas is met zijn vader om independence day te vieren. In Vegas hebben we snel onze koffers en halen de auto op. Er staan nog 3 SUV S waarvan er al 2 vergeven zijn dus de laatste is voor ons. Ik loop nog een rondje om de auto om te kijken of er schade is. Als we wegrijden zien we dat er geen kenteken opzit n horen we dat dat komt omdat het een nieuwe auto is. We hebben een brand new jeep grand cherokee, lijkt wel wat op onze suv. Echter het nadeel van een andere auto is dat je niet weet waar alle knoppen zitten. Als het opeens begint te regenen kan Guus de ruitenwissers niet vinden en stoppen we onverhoopt maar op de vluchtstrook, ze zitten links, gevonden! Na 2 keer vragen vinden we on hotel en om half 11 rollen we in bed. In nederland is het dan al half 8 dus we hebben er 24 uur opzitten..

j

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Maria:
    5 juli 2014
    Super een nieuwe bak, het begint al goed.
    De sfeer zit er goed in.
    Ik hoop voor jullie dat het niet zo heet is als bij ons.
    Luitjes ben benieuwd hoe het verder gaat.
    Groetjes Rob en Maria
  2. Marina:
    6 juli 2014
    Zo jullie zijn op rit nu en gaan het avontuur tegemoet. Zal mij benieuwen hoe jullie de warmte doorstaan zo nog maar net koud uit Europa.