9 juli 2015 Port of Civitavecchia, Italie

9 juli 2015 - Civitavecchia, Italië

Gisteravond en vannacht hebben we voor het eerst de deining van het water gevoeld. Inmiddels zijn we aangekomen in Civitavecchia, een haven op anderhaf uur afstand van Rome.  Ik heb de mannen beloofd dat ze kunnen uitslapen, alleen ben ik natuurlijk vroeg wakker. Ik wil dan graag van elk moment genieten dus ga ik op pad, alleen.  Mijn eerste stop is bij het donuts op de broadwalk. Wat is het weer rustig. De carroussel staat er verlaten bij die draait alleen s avonds. De helft van de passagiers gaat hier van boord en er komen er net zoveel voor terug.Vervolgens ben ik heel benieuwd hoe onze nieuwe haven eruitziet dus wandel ik een rondje dek, dit is weer een heel ander soort haven, te industrieel naar mijn mening. In een van de zwembaden oefent het personeel met de reddingsboten, een veilig idee. Ik kom Guus op de terugweg tegen en als Mitchell hoort van de donuts wil hij ook graag. Hierna gaan we heerlijk in de bubbelbaden en het zwembad. Het is toch best wel luxe hoor. Zo wordt er iedere dag tot twee keer toe je bed opgemaakt en eventueel handdoeken verschoont., s ochtends en ' s avonds. Ook al twee keer handdoekbeestjes gehad op bed erg leuk. Zeelucht maakt hongerig zeggen ze en om een uur of een zit ik alweer aan een salade om vervolgens uit te rusten op een ligbed na deze zware ochtend, hihi.Dan is het tijd voor een potje midgetgolf met Damian terwijl Mitchell en Guus lekker slapen. Ook gaan we nog even tafeltennissen. Om half zes is de flowrider eindelijk weer open en kan mitchell weer aan de gang. Dan trotseert Guus ook weer zijn angst en gaat op de zipline, 1 keer nooit meer denk ik.Ik ga ook nog een keer kan er geen genoeg van krijgen. We hebben Mitchell beloofd een keer bij johnny rockett te gaan eten dus dat doen we vanavond. Daarna gaan we nog even lekker schaatsen, dat was alweer een tijdje geleden. Damian en Guus gaan dan nog een film kijken in de mega outdoor bioscoop, the avengers twee geloof ik. Mitchell en ik ga na het uitzoeken van de foto's nog even relaxen in de stateroom en nagenieten van deze wederom heerlijke topdag.

1. Maria:
    10 juli 2015
    Hallo luitjes, wat een luxe allemaal.
    En toch leuk dat jullie zoveel zien.
    En schaatsen HAHA , krijgt het er koud van.
    Blijf genieten, groetjes Rob en Maria