24 oktober 2017, jarig, gullivers gate en the ride

24 oktober 2017 - New York City, Verenigde Staten

Hieperdepiep hoera , je verjaardag vieren in New York, wie kan dat nu zeggen. De uber was gisteren goed bevallen dus vandaag maar weer gdbruik van maken. We ontbijten echt amerikaans bij starbucks en hup weer de stad in. Het begint zonnig maar al gauw betrekt het en gaat het regenen. We hebben hier weinig last van want we gaan naar gullivers gate. Een soort madurodam maar dan binnen en over landen over de hele wereld. Met een sleutel kan je dingen activeren zodat ze gaan bewegen. Allemaal heel mooi en op schaal gemaakt. We eten hierna iets in een thais restaurant het smaakt heerlijk weer even iets anders dan junkfood. Om half 8 gaan we mee op de ride. Deze bus heeft grote rsmrn aan de zijkant en ook stoelen die die kant op kijken. Samen met 2 hosts rijden we door downtown manhattan en krijgen op grappige wijze informatie over alles wat er voorbijkomt, zowel mens als gebouw. Mitchell doet mee aan de quiz en gaat er helemaal in mee. Ik word door mijn vele fotos en filmpjes ook nirt ontzirn en zodra ze erachterkomen dat ik jarig ben krijg ik uiteindelijk de meeste punten en win een the ride zonnebril. We passeren buiten verschillende acteurs die dansen hiphoppen muziek maken, zingen en interactief in de bus meepraten en te horen zijn. Echt een leuk amerikaans concept en een geweldige afsluiting van een geweldige paar dagen in New York!

1. Ina:
    25 oktober 2017
    Geweldig hoor. Je verjaardag vieren in New York, wie kan dat zeggen. Nou: ik. Mijn 50e verjaardag heb ik in NY gevierd. Ben echter in januari jarig, dus had sneeuw. Mooi dat jullie zo genieten van die bruisende stad.